VALORANT 2.03 Yama Notları

VALORANT 2.03 Yama Notları

 

Riot Games’in FPS oyunu Valorant da yeni güncelleme 2.03 oyuncular ile paylaşıldı.

Yeni güncelleme ile Marshall ve Stinger üzerinde büyük değişiklikler yapıldı. İlk roundlar da Jett ve Reyna oyuncuları tarafından çok kullanılan Frenzy’nin artık satın alımı 500 yapıldı.

REYNA

-Maksimum Sömür (Q) ve Azlet (E) yükü azaldı: 4 >>> 2

-Reyna’nın son 3 saniye içinde hasar verdiği katledilen düşmanlar, Reyna tarafından öldürülmese bile Ruh Küresi düşürecek.

-Sömür ve Azlet’in yüklerinin bedeli arttı: 100 >>> 200

 

YORU

Çatkapı (E)

 

-Mini haritada hareket eden Çatkapı’nın küresinin düşmanlar tarafından görülebileceği menzil artık haritada belirtiliyor.

-Düşmanların Çatkapı’nın ışınlanma sesini duyabileceği menzil artık mini haritada görünüyor.

Boyutlararası Geçiş (X)

 

-Boyutlararası Geçiş yaparken Yoru’nun mini haritası artık görünüyor.

-Boyutlararası Geçiş sırasında Yoru’nun görüş menzili içindeki düşmanlar artık mini haritada silah arkadaşlarına da görünür oluyor.

-Boyutlararası Geçiş, artık düşmanların gövdesini engellemiyor.

 

BRIMSTONE

Yakıcı (Q)

 

-Yakında başka sesler ve olaylar olduğu sırada Yakıcı’nın yanmayı sürdüren alevlerinin sesini duymak artık daha kolay.

 

PHOENIX

Yakar Top (E)

 

-Yakında başka sesler ve olaylar olduğu sırada Yakar Top’un yanmayı sürdüren alevlerinin sesini duymak artık daha kolay.

 

Marshall

-Silahla yakınlaştırarak nişan almış oyuncunun hareket hızının normal hareket hızına oranı arttı: %76 >>> %90

-Bedeli azaldı: 1100 >>> 1000

-Nişan alırken yaklaştırma oranı arttı: 2,5x >>> 3,5x

 

Stinger (Tam Otomatik)

-Bedeli arttı: 1000 >>> 1100

-Tam otomatik modun atış hızı azaldı: 18 >>> 16

-Tam otomatik moddayken eskiden 6. mermide ulaştığı maksimum saçılma oranına artık 4. mermide ulaşıyor.

-Tam otomatik modda silahın yukarı doğru (dikey) geri tepme oranı düzenlendi ve 3. mermiden sonra yukarı doğru daha şiddetli sekecek şekilde değiştirildi.

-Tam otomatik modda yatay geri tepmenin mermi koruması oranı azaldı: 4 >>> 3

 

STINGER (Seri Atış)

-İlk seri atıştan sonra dikey geri tepme oranı daha şiddetli olacak şekilde düzenlendi.

-İlk seri atıştan sonraki seri atışların hata payı arttı.

Seri atış modundaki sıfırlanma süresi azaldı: 0,45 >>> 0,40

 

FRENZY

-Bedeli arttı: 400 >>> 500

 

REKABET GÜNCELLEMELERİ

-Dereceli karşılaşmalarda uzun bir süre (şu an için 6 veya daha fazla tur boyunca) AFK kalmak artık 8 KP kaybetmenize sebep olacak.

-Bilgisayarınız, internet sağlayıcınız vb. sebeplerden dolayı oyunda sorun yaşayabileceğinizin farkındayız, bu nedenle de bir iki tur kaçırdığınız için hemen sizi cezalandırmıyoruz. Fakat oyuncuların dereceli karşılaşmalarda AFK halindeyken oyuna dönmesini teşvik etmek için böyle bir önlem aldık.

-Kısım Kademesi Rozeti artık en iyi dokuzuncu galibiyetinizi değil en iyi galibiyetinizi gösterecek.

 

Özel bonuslar ile Valorant Points almak için tıklayın