Teamfight Tactics 11.10 Yama Notları
Teamfight Tactics 11.10 Yama Notları
League of Legends’in oyun modu olan Teamfight Tactis’in 11.10 güncelleme notları paylaşıldı.
Yeni gelen güncelleme ile 3 Altınlık birimlerin 3 yıldızlı hallerinin ileri aşamada daha fazla güçleniyor. kompozisyonları daha çeşitli hale getirmek için 4 ve 5 Altınlık bazı birimler zayıflıyor.
Özellikler
-Ucube Canavarının Taban Canı: 1000/1300/1600 ⇒ 1000/1400/1800
-Ucube Canavarının Yıldız Seviyesi Başına İlave Canı: 100/130/160 ⇒ -100/140/180
-Ucube Canavarının Taban Saldırı Gücü: 100/130/160 ⇒ 100/150/200
-Ucube Canavarının Yıldız Seviyesi Başına İlave Saldırı Gücü: 10/13/16 ⇒ 10/15/20
-Süvarilerin Hasar Azaltması: %15/25/35 ⇒ %15/30/45
-Ejderkatili Özelliğinin Ejderkatili Şampiyonlarına Sağladığı Yetenek Gücü: 30/70 ⇒ 30/80
-Ejderkatili Özelliğinin Diğer Özelliklere Sağladığı Yetenek Gücü: 20/50 ⇒ 20/60
-Unutulmuşların Saldırı Gücü ve Yetenek Gücü: 30/80/140 ⇒ 30/70/160
-Şövalyelerin Hasar Azaltması: 15/40/75 ⇒ 15/40/90
-Mistiklerin Büyü Direnci: 40/100/180 ⇒ 40/100/200
-Zümrütlerin Kitle Kontrolü Etkilerine Karşı Bağışıklık Süresi: 4/6 saniye ⇒ 5/8 saniye
Şampiyonlar
1. Aşama
-Aatrox'un Ölüm Vuruşu Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %220/240/280 ⇒ %260/280/360
-Leona'nın Saldırı Gücü: 50 ⇒ 80
-Leona'nın Güneş Bariyeri Yeteneğinin Hasar Azaltması: 40/80/400 ⇒ 30/60/250
-Lissandra'nın 1000 Hançer Yeteneğinin SG Azaltması: %40/40/60 ⇒ %40/40/40
-Vayne'in Saldırı Gücü: 25 ⇒ 30
-Vayne'in Gümüş Ok Hasarı: 90/120/160 ⇒ 70/100/150
-Udyr'in Vahşi İçgüdü Yeteneğinin (Kaplanın Öfkesi) Saldırı Gücü Oranı: %110/120/160 ⇒ %130/140/200
-Warwick'in Sonsuz Şiddet Hasarı: 200/300/400 ⇒ 200/300/450
2. Aşama
-Brand'in Ateş Topu Hasarı: 700/900/1400 ⇒ 600/900/1500
-Hecarim'in Başlangıç Manası: 0/90 ⇒ 40/90
-LeBlanc'ın Hayali Zincir Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 1,5/2/3 saniye ⇒ 1,5/2/2,5 saniye
-Takım arkadaşları artık Syndra'nın fırlattığı hedeflerin peşinden gitmiyor.
-Trundle'ın Saldırı Hızı: 0,7 ⇒ 0,8
-Trundle'ın Manası: 0/70 ⇒ 0/60
-Viktor'un Güç Aktarımı Hasarı: 300/500/750 ⇒ 300/500/850
-Viktor'un Güç Aktarımı Kalkanı: 150/250/375 ⇒ 150/250/425
3. Aşama
-Katarina'nın Canı: 650 ⇒ 700
-Katarina'nın Sinsi Bıçak Yeteneğinin Birincil Hasarı: 200/250/400 ⇒ 200/250/450
-Katarina'nın Sinsi Bıçak Yeteneğinin İkincil Hasarı: 100/125/200 ⇒ 100/125/225
-Lee Sin'in Canı: 800 ⇒ 850
-Lee Sin'in Sakatla Hasarı: 200/300/650 ⇒ 250/350/750
-Lulu'nun Kapris Yeteneğinin Hedef Sayısı: 3/4/5 ⇒ 3/4/6
-Lux hedef takım arkadaşı fazla uzakta olduğunda yeteneğini kullanırken artık başarısız olmuyor. Arkadaşlık sınır tanımaz.
-Pantheon'un Siperli Saldırı Yeteneğinin Saldırı Gücü Oranı: %350/400/500 ⇒ %400/450/650
-Morgana'nın Ruh Prangası Menzili: 3 Hücre ⇒ 2 Hücre
-Morgana'nın Ruh Prangası Yeteneğinin İkincil Hasarı: 200/300/550 ⇒ 250/300/550
-Nidalee'nin Azami Manası: 0/75 ⇒ 0/60
-Nidalee'nin Sakınma veya Kritik Vuruş Sonrası Saldırısının İlave Hasarı: 100/150/300 ⇒ 100/150/375
-Giderilen Nocturne Hatası: Nocturne'ün biçme saldırısı artık niteliklerine bağlı olarak önceden hesaplanan hasar miktarına göre değil, verdiği hasar miktarına göre iyileştiriyor (artık eşyaya sahipken birden fazla rakibe saldırdığında çok daha fazla iyileşmeli).
-Nunu'nun Azami Manası: 0/85 ⇒ 0/70
-Riven'ın Canı: 800 ⇒ 850
-Riven'ın Şafak Kılıcı Yeteneğinin Kullanım Süresi: 0,5 saniye ⇒ 0,3 saniye
-Riven'ın Şafak Kılıcı Yeteneğinin Sağladığı İlave Saldırı Gücü: %80/90/100 ⇒ %90/100/130
-Yasuo'nun Yanan Kılıç Hasarı: 300/400/600 ⇒ 300/400/750
-Yasuo'nun Yanan Kılıç İsabet Halinde Biriken Gerçek Hasarı: 30/40/60 ⇒ 30/40/75
-Zyra'nın Kapan Kökler Hasarı: 250/350/600 ⇒ 250/350/700
Eşyalar
-Güç Kadehi'nin İlave Yetenek Gücü: 30 ⇒ 25
-Fesatlık Kadehi'nin İlave Yetenek Gücü: 45 ⇒ 40
-Karanlık Sükûnet Örtüsü artık kullanıcısını etkilemiyor.
-Ejder Pençesi'nin Büyü Direnci: 200 ⇒ 250
-Tutulma Pelerini'nin Kullanıcısını Saniye Başına Yakma Oranı: Azami canın %4'ü ⇒ Azami canın %2,5'i
-Uğursuz Dev Katili'nin adı Hayalet Dev Katili olarak değiştirildi.
-Hayalet Dev Katili'nin Eşiğin Altındaki Hedeflere Yönelik Hasar Cezası: %15 ⇒ %0
-Donmuş Karanlık Yürek'in Saldırı Hızı Azaltması: %50 ⇒ %35
-Donmuş Yürek'in Saldırı Hızı Azaltması: %35 ⇒ %25
-Düşmüş Koruyucu Melek'in Diriltme Sonrası Kazandırdığı Can: Azami canın %80'i ⇒ Azami canın %70'i
-Karanlık İyon Kıvılcımı'nın Takım Arkadaşlarına Yönelik Hasarı: Azami mananın %100'ü ⇒ Azami mananın %50'si
-Karanlık İyon Kıvılcımı'nın Kullanım Başına Sağladığı Yetenek Gücü: 5 ⇒ 10
-Gümüş Lunari'nin Broşu'nun İlave Dirençleri: 60 ⇒ 70
-Ayin Eldiveni'nin YENİLENEN ETKİSİ: Kullanıcı %40 Kritik Vuruş Hasarı kazanır ve kullanıcının yeteneğiyle verdiği büyü hasarı veya gerçek hasar, kritik vuruş yapabilir. Kullanıcı çatışmada ilk kez yetenek kullandığında, çatışmanın geri kalanı boyunca fazladan %20 Kritik Vuruş İhtimali kazanır (bu ilave ilk yetenek kullanımı için de geçerlidir). -Kullanıcı kullandığı her yetenek başına azami canının %15'ine eşdeğer miktarda gerçek hasar alır.
-Ayin Kefareti İyileştirmesi: Eksik canın %20'si ⇒ Eksik canın %25'i
-Ayin Kefareti'nin Kullanıcısına Verdiği Hasar: Mevcut canın %10'u ⇒ Mevcut canın %5'i
-Shojin'in Hayalet Mızrağı'nın Hasar Cezası: %20 ⇒ %15
-Titanın Azmi'nin Yük Başına Sağladığı Saldırı ve Yetenek Gücü: 2 ⇒ 3
-Çağrılan birimlerin kullandığı Kararsız Zz'Rot Kapısı'yla ortaya çıkan Hiçlik haşereleri artık %50 etkili.
-Warmog'un Ayin Zırhı'nın Saniye Başına Can Kaybı: 100 ⇒ 60
-Zeke'nin Kasvetli Sancağı'nın Takım Arkadaşlarına Yönelik Saldırı Hızı Azaltması: %25 ⇒ %20
-Çağrılan birimlerin kullandığı Zz'Rot Kapısı'yla ortaya çıkan Hiçlik haşereleri artık %25 etkili.
Giderilen Hatalar
-Mücevherli Eldiven'le ve suikastçı özelliğiyle kritik vuruş yapabilen yetenekler artık kullanıcıları katledildiğinde bile çalışmaya devam ediyor.
-Şafakgetirenler artık iyileşme etkileri tetiklenmese bile yüksek miktarda hasar aldıklarında katlediliyor.
-Lux hedef takım arkadaşı fazla uzakta olduğunda yeteneğini kullanırken artık başarısız olmuyor.
-Takım arkadaşları artık Syndra'nın fırlattığı hedeflerin peşinden gitmiyor.
-Hortlakların dirilme görselleri artık dirilme etkisi tetiklendikten sonra kaldırılıyor.
-Rell'in yeteneği artık Kapan Pençe'yi tetikliyor.
-Canavar artık tüm özellik seviyelerinden 100 İlave Can kazanmıyor.
-Heimerdinger'ın taretleri artık kopya takımlarda doğru biçimde ateş ediyor.
-Birimler artık Kurt, Kuzu'yu iyileştirmek için atılır atılmaz onun yer değişikliğine tepki veriyor, Kurt'un yeni konumunu tespit etmek için ikinci atılmasını beklemiyor.
-Sopalık çatapatının sopa darbesi ve hasar sayıları artık birbiriyle daha senkronize.
-Birden fazla Karanlık İyon Kıvılcımı kullanan birimlere yalnızca tek bir -Karanlık İyon Kıvılcımı'nın YG ilavesinin verilmesine yol açan hata giderildi.
-Zümrütler artık Thresh'in yeteneğiyle verdiği hasarı engellemiyor.
-Viego'nun manası dolduğunda hedefi hedef alınamaz hale gelirse (örn. -Koruyucu Melek veya hortlak özelliği), Viego artık yeteneğini onun üstünde kullanmaya çalışmıyor.
Özel bonuslar ile RP almak için tıklayın