Teamfight Tactics 11.11 Yama Notları
Teamfight Tactics 11.11 Yama Notları
Riot Games’in taktiksel oyun modu Teamfight Tactics için yeni güncelleme 11.11 yama notları oyuna geldi.
Yeni gelen güncelleme 11.11 ile birlikte oyun içerisinde güçlendirmeler ve zayıflamalar yapıldı. LeBlanc ve Garen düzenlenirken Kinci Kapan Pençesi yenilendi.
Sistemler
Kullanıcı Arayüzü ve Kullanıcı Deneyimi Güçlendirmeleri
-Ayrıntılı tarif ipuçları artık eklendi. Tarif ipuçlarını görüntülemek için bir eşyaya sağ tıkladığınızda veya dokunduğunuzda artık imlecinizi tamamlanmış tarifin üstüne getirerek veya ona dokunarak birleştirilmiş eşyanın ne yaptığını öğrenebilirsiniz!
-Manası yok ki! Mavi Güçlendirme ve Koyu Mavi Güçlendirme eşyaları artık mana kullanmayan şampiyonlara verilemiyor.
-Zz'Rot Geçidi'nin bilgisayardaki eşya simgesinin parıltısı artık yeşil değil, mor. Böylece artık onu gölge eşyalarla karıştırmayacaksınız.
Dükkânda Çıkma İhtimalleri (Standart ve Hiper Yenileme)
-6. ve 7. seviyedeki dükkân ihtimallerini değiştirerek 2 ve 3 Altınlık şampiyonları alabileceğiniz aralıkları netleştiriyor ve aralarındaki farkları belirginleştiriyor.
-6. Seviye: %35/35/25/5/0 ⇒ %25/40/30/5/0
-7. Seviye: %19/35/30/15/1 ⇒ %19/30/35/15/1
Çemberlerde Gölge Eşyaların Çıkma İhtimalleri
-1 Gölge Eşya: %10 ⇒ %0
-2 Gölge Eşya: %75 ⇒ %70
-3 Gölge Eşya: %10 ⇒ %25
-4 Gölge Eşya: %5 ⇒ %5 (değişmedi)
Ganimet Küreleri (Standart ve Hiper Yenileme)
-Karar Alma Güçlendirmesi! Tüm Küreler: Altın çıkma ihtimali biraz azaldı ve aynı bedelde şampiyon çıkma ihtimali arttı.
-Mavi Küre: Neeko + 2 Altın (%8 ihtimal) ⇒ Neeko + 1x iki altınlık şampiyon (%6 ihtimal) veya Neeko + 1x üç altınlık şampiyon (%2 ihtimal)
Özellikler
-Ucube canavarının Hiddet yeteneğinin kullanım süresi %25 azaldı.
-Ucube Canavarının Taban Canı: 1000/1400/1800 ⇒ 1000/1600/2200
-Ucube Canavarının Yıldız Seviyesi Başına İlave Canı: 100/140/180 ⇒ 100/160/220
-Ucube Canavarının Saldırı Gücü: 100/150/200 ⇒ 100/160/220
-Ucube Canavarının Yıldız Seviyesi Başına Saldırı Gücü: 10/15/20 ⇒ 10/16/22
-Unutulmuşların Saldırı Gücü ve Yetenek Gücü: 30/70/160 ⇒ 30/70/140
-Şövalyelerin Hasar Azaltması: 15/40/90 ⇒ 15/40/80
-Akıncıların Kalkanı: 300/600 ⇒ Azami canın %20/40'ı
-Sihirkârların Yetenek Gücü: 20/60 ⇒ 20/50
Sihirkârların Yetenek Kullanımı Başına Yetenek Gücü: 2/6 ⇒ 2/5
-
Eşyalar
-Başmelek Asası'nın ipucu artık yetenek gücü kazancının ilave yetenek gücü sağlayan kullanımla tetiklendiğini belirtiyor.
-Başmelek Asası'nın Mana Oranı: %35 ⇒ %40
-Ölümsüz Baş İblis Asası'nın Mana Oranı: %300 ⇒ %350
-Riskesusamış'ın İlave Saldırı Hızı Süresi: 3 saniye ⇒ 4 saniye
-Ölüm Kılıcı ve Yakıcı Ölüm Kılıcı'nın Başlangıç Yükü: 3 ⇒ 4
-Ölümsüz Hextech Silahkılıcı'nın İyileştirme Sağladığı Hedef: En yakındaki eksik canlı takım arkadaşı ⇒ En düşük can yüzdesine sahip takım arkadaşı
-Nihai Fısıltı'nın Zırh ve Büyü Direnci Eksiltmesi: %50 ⇒ %70
-Kefaret'in Eksik Can İyileştirmesi: %25 ⇒ %20
-Statikk Hançer'in ve Statikk Kama'nın Büyü Direnci Eksiltmesi: %70 ⇒ %50
-Kinci Kapan Pençe - YENİLENDİ: Çatışmanın başında kullanıcı ve aynı yatay çizgi üstündeki 1 hücrelik bir alan içinde bulunan tüm takım arkadaşları, ilk rakip yeteneği engelleyen bir kalkan kazanır.
Giderilen Hatalar
-Kled artık çatışma başı etkilerini kalkanını tetiklemeden önce alıyor (böylece Güç Kadehi gibi etkilerden faydalanabiliyor).
-Kefaret'in iyileştirmesi artık çatışma özetindeki Kalkan ve İyileştirme bölümünde görünüyor.
-Kendinize vurmayın. Gölge eşyalarınızdan aldığınız hasar artık Titanın Azmi yükü kazandırmıyor.
-Hiper Yenileme için doğru bilgileri yansıtmayan bazı yükleme ekranı ipuçları düzeltildi.
-Şu şampiyonların fiziksel hasar veren yetenekleri artık Kapan Pençe'nin etkisini tetiklemelerine rağmen hasar vermiyor: Aatrox, Aphelios, Jax, Kalista, Sett, Varus.
-Viego tarafından bedeni ele geçirilen Zz'Rot Hiçlik Haşeresi artık doğru niteliklere ve etkilere sahip.
-Manabaz özelliği etkin olmasa bile birimlerin nadiren ilaveden faydalanabilmesine yol açan hata giderildi.
-İntikamdan kaçış yok! Kalista'nın Delici yeteneğinin mızrağı artık Kalista yeteneğini kullandıktan sonra katledildiğinde bile hedefine isabet ediyor.
-Rakip Trundle'ın Dize Getir zayıflatmasından etkilenen Trundle'ın, Dize Getir güçlendirmesinin süresi dolduğunda çatışmanın geri kalanı boyunca ölümsüz olmasına yol açan hata giderildi.
-Sinsi Thresh artık dirilme sürecindeki hortlakları çekemiyor.
-Thresh artık hedefini çekmeyi bırakır bırakmaz mana kazanmaya başlayabiliyor.
-Trollendik: Trundle'ın ölümsüz hale gelmesine sebep olan hata giderildi.
-Daha da trollendik: Trundle'ın yetenek kullandığında bazen hedefinin canını azalatmaması hatası giderildi.
Özel bonuslar ile League of Legends RP almak için tıklayın